...

Hejhej!
nu e man förkyld igen! (kan det aldrig sluta?) så idag har man fått vara hemma och lyssnat på one direction!♥ och sen har jag kollat på lite tv-serier :) Igår så hade jag ju namnsdag (Maria heter jag i mellannamn) så då fick jag en underbar fleecefilt med USA märket på och sen fick jag beställa en ubersnygg one direction tröja av pappa. ÅHH som jag längtar tills den kommer !!!!

men iallafall jag tror att jag kanske ska till skolan imorn, men tror nog inte det för mår verkligen bajs just nu :(
och på fredag har jag ett big baota problem! Det är så att min klass ska ha disco för hela skolan samtidigt som det är både dans och tonår, så måste välja mellan dem 3 sakerna och om jag väler dans så blir det tonår också och om det blir disco, blir det bara disco...Och jag vill ju jättegjärna gå på dansen och träna inför tävlingen som är om 2 månader för jag har ju redan missat en gång och jag behöver all tid just nu att träna!
Men får se vad det blir så bestämmer jag mig nog imorn vad som är bäst för mig :)

tjarrå!
KRAMAR♥
                 
                  sommar♥..

✎ Kommentarer



♥ Namn:
♥Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback